wtorek, 10 maja 2022

Miała baba koguta

 Miałam wstawiać tu bardziej wiosenne fotki, ale że jeszcze nie uległy obróbce, ponieważ albowiem wykańczam kreację dla Tonnerki (a idzie mi jak krew z nosa), publikuję fotki, które już są gotowe i czekają na swój moment. W roli głównej moja Katniss. Tym razem w wersji bardziej odzianej, ciuszki nie są moim dziełem, ale jestem zadowolona z efektu tej zbieraniny.

A dlaczego miała koguta? A to na koniec zostawiłam. :)






Zdjęcia na dyżurnej jabłoni. Aktualnie kwitnie, tutaj jeszcze w postaci gołych badyli.






Tutaj sesja przeniosła się na kupę cegieł, na której pozował już John Wick.









A teraz...

Fanfary!!!!!!!!!

Kogut!!!!!!!!!!!



:P

10 komentarzy:

  1. Bardzo fajna sesja. Świetne futerko ma Twoja panna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Futerko pochodzi od jakiejś MyScene, w padlinie lalkowej można naprawdę ciekawe rzeczy napotkać. :)

      Usuń
  2. Kogut wszystko wygrał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wychodzi na to, że został głównym bohaterem posta :)

      Usuń
  3. Hahaha, ależ trzymałaś w napięciu. xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładnie ją ubrałaś. Kogut jest, wszystko się zgadza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie było łatwo zebrać ten zestaw. A skoro kogut się podoba, to może jeszcze kiedyś go zaproszę na gościnne występy. ;)

      Usuń
  5. piękna ta baba!!!
    kogut też niekulawy,,,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie jest to jedyny kogut u mnie w ogrodzie, także temat ma potencjał... ^_^

      Usuń

Moje serce ucieszy się każdym dobrym słowem. :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...