piątek, 20 czerwca 2014

W ogrodzie Bestii (In the Beast's garden)

Pisania dużo nie będzie, bo nie mam siły. Ale z bransoletki jestem zadowolona. Pomysł, który dojrzewał w mojej głowie już dość dawno temu, doczekał się realizacji.Poniżej stosowne cytaty z baśni o Pięknej i Bestii, które legitymizują całe przedsięwzięcie.

(...) Wciąż myśląc o swojej dziwnej przygodzie kupiec szedł powoli przez ogród. Nie zwracał uwagi na cudowne kwiaty, które kwitły przy ścieżce, dopóki nie dostrzegł nagle pięknej białej róży rosnącej na krzaku ponad jego głową.

(...)
Potem spacerowali razem po ogrodzie w świetle księżyca, a książę zrobił dla Pięknej koronę z białych róż i założył jej na głowę. 

Proszę, ogród, piękne kwiaty, ścieżka i białe róże. Zapięcie miedziane przypominające furtkę do ogrodu po prostu czekało na ten projekt. Enyłej. Zdjęcia mówią same za siebie.

ENG: Thi post will not be long, due to my tiredness. The bracelet is inspired by the story of Beauty and the Beast, and I'm delighted with the result. Garden, flowers, brick path and white roses. Copper clasp resembling the garden gate was waitind right for this project. Pictures will speak for themse,ves.

 























Wszystko sporządzone z koralików TOHO, Fire Polish, Tile (kostki ścieżki!), Rizo, koralików w kształcie kwiatków i listków, kaboszonów w kształcie róż. Zapięcie, jako się rzekło, miedziane. Ponownie w akcji nici Ariadna Tytan. Podłoże do haftu dwuwarstwowe, filc + włóknina, dobry duet. Spód podszyty złotą ekoskórką. Chyba muszę dokupić, tak ją eksploatuję.

All is made of TOHO, Fire Polish, Tile beads (the path), Rizo beads, flowers and leaves beads, cabochons in the shape of roses. Copper clasp. I once again have used Ariadna Tytan thread. The bracelet is embroidered on two layers - felt and nonwoven fabric, good combination. Back of the bracelet is covered with golden eco-leather. I should buy some more, I use it too much.

Zgłaszam bransoletkę do wyzwania Kreatywnego Kufra "Piękna i Bestia":

I put this bracelet as a candidate to Kufer challenge "Beauty and the Beast":


11 komentarzy:

  1. Przepiękna!!! Detale są naprawdę niezwykłe!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezwykła! Podoba mi się najbardziej ze wszystkich zgłoszonych prac :) Mam nadzieję, że stanie na podium :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cały ogród! Fantastyczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż chciałoby się usiąść w takim ogrodzie i powąchać kwiatki:) Super praca!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale zapach, ale smak
    Czuję to
    Pieknę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki, cieszę się, że mój ogródek się Wam podoba. :) W planach mam dorobienie mu towarzystwa do kompletu, ale jeszcze nie teraz. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna! Aż chciałoby się pospacerować po tych ścieżkach :-D
    Życzę powodzenia w wyzwaniu, bo naprawdę na to zasługuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Ciekawi mnie, co z tego wyniknie, nie ukrywam. Bransoletka wyssała ze mnie siły żywotne, na razie regeneruję umysł. :)

      Usuń
  8. Przepiękna!!! Gratuluję wygranej!!!
    Pozdrawiam, Ania :)

    OdpowiedzUsuń

Moje serce ucieszy się każdym dobrym słowem. :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...