piątek, 27 czerwca 2014

Jabłka na kowadle (Apples on the anvil)

Dla odmiany dziś troszkę inna technika, którą zajmowałam się zanim wpadłam w sutasz, a później po uszy w koraliki. Miedziane kolczyki łączące w sobie wdzięk i surowość, nie żałowałam na nie młotka i papieru ściernego, żeby uzyskać odpowiednie powierzchnie, nawet oploty z cienkiego drutu zostały stłuczone. W centrum wylądowały żółte kamienie kupione jako agaty, choć mam co do tego lekkie wątpliwości, ale grunt, że są ładne. Do tego dwa, dosłownie dwa koraliki TOHO w kolorze rose gold oraz powlekane miedzią kulki.

ENG: Today I present something in a different technique, which I dealed with before soutache and beading. Copper earrings combining both grace and roughness. I treated them very intensely with hammer and emery paper to obtain the right surfaces, even the delicate braids vere hammered. The center of each earring is made of yellow agate (I suppose so). I added TWO TOHO beads and copper-plated metal beads.

Żółte kamienie wybitnie pasują do najnowszego kuferkowego wyzwania o Idunie. Naprawdę nie miałam ochoty na zgłębianie innych wątków. W obliczu tego, że w tym roku czeka mnie klęska urodzaju jabłek, są one dość mocno obecne w moich myślach. Klęska urodzaju objawia się tym, że kilka dorosłych osób plus obdarowywani nie są w stanie skutecznie zjeść plonu z ogrodu. ;)

Yellow stones suit very well to a new Kufer challenge about Idune. I really didn't want to fathom other plots from the story. Facing the possible apple bumper harvest, apples are very strongly present in my mind.

Jabłuszka prosto z kowadła. Cokolwiek przez to rozumieć. ;)

Apples right from the anvil. Whatever it may mean. ;)










Zgłaszam kolczyki do wyzwania Kufra "Iduna":

I put this work as a candidate to  Kufer challenge "Iduna":


EDIT: I jako, że pasują, zgłaszam je do wyzwania Szuflady "Kolczyki":



4 komentarze:

  1. Piękne są :) Trzymam kciuki za Twoją pracę. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, z moich wszystkich wrapków chyba te mi się osobiście najbardziej podobają. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne, faktycznie przypominają jabłka :)
    U mnie w tym roku też takie zatrzęsienie, że aż gałęzie łamią się od ciężaru :)

    OdpowiedzUsuń

Moje serce ucieszy się każdym dobrym słowem. :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...