piątek, 8 kwietnia 2022

Mam tę moc, mam ten koc! *

Jak już wspominałam w poprzednim poście, Maja, Diana i Diego wykryli osobę odpowiedzialną za nagły powrót zimy. No kto mógłby przynieść zlodowacenie w środku wiosny? Tylko Elsa! :)

Moja Elsa jest kobietą po przejściach. Kupiłam ją z przeznaczeniem na wypożyczanie moim dzieciom, jako wybrakowany egzemplarz za śmieszną cenę. Wybrakowanie polegało na braku lewej ręki aż do łokcia, nieświeceniu, nieśpiewaniu i ogólnym sponiewieraniu. Gdzieś tam w planach majaczy mi protetyka, żeby wynagrodzić jej kalectwo. Tymczasem poprzestałam na ogólnym spa i zacerowaniu sukienki, dostała również szałowe buciki do chodzenia w śniegu. Dzieciom przestałam ją dawać do zabawy gdy zobaczyłam, co z nią robią. Za bardzo Elsę lubię, żeby skazywać ją na ponowne ciężkie terminy.

Na sesję zgarnęłam ją w ostatniej chwili. Taka okazja może się nieprędko powtórzyć.

                                                   

                                                   


















*

...tak właśnie przerobił refren piosenki Elegancki Mężczyzna. Wybaczam mu. I tak wiem, że choć się nie przyzna, to Elsę lubi. Koca do sesji nie wzięłam, bo nie.

9 komentarzy:

  1. Mysle ze jakas dziedzina nauki,
    moze kocologia powinna zajac sie
    tym jakze wazkim zagadnieniem -
    jakze czesto Eleganccy Mezczyzni
    tak bezlitosnie pozbawiaja swe
    Oblubienice tego ciepla, tej
    przytulnosci, schronienia - koca!!!
    tak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tu akurat mamy sprawiedliwy podział, każdy śpi pod swoim nakryciem i nie ma podkradania. 8)

      Usuń
  2. Elsa jest swietnym orzykladem
    ze w nietuzinkowosci, innosci
    mozna odnalezc swa piekna moc!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Elsa jest śliczną dziewczyną i dobrze, że trafiła pod Twe skrzydła. Ale buciory...genialne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia, jakiego są pochodzenia, kupiłam kiedyś dużą pakę obuwia lalkowego i były. Na Elzę prawie dobre, trochę kąt ustawienia stopy nie pasuje, jeszcze muszę sprawdzić na Moxie Teenz.

      Usuń
  4. Choć generalnie zbieram raczej lalki o realistycznych twarzach (z wyjątkami oczywiście), to Elsa jest przykładem panny, która choć stworzona z myślą o dzieciach, zachwyca i tych większych lalkolubów. Piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elsy nie da się nie lubić. :) A ta duża wersja z Disney Store jest najpiękniejsza. Poza tym jestem wielką fanką obu części Krainy Lodu, to naprawdę dobrze opowiedziana historia.

      Usuń
    2. Zgadzam się. Przez długi czas bajki Disneya były jakieś takie... A potem pojawiła się Kraina Lodu. :)
      I tak, ja też mam tą wersję 16". :)

      Usuń
    3. Jakby te duże księżniczki miały lepszą artykulację, byłyby idealne. Wiem, że nowsze wersje są pod tym względem lepsze, ale jedyna, jaką przyuważyłam do kupienia w Polsce, miała cenę straszliwą. Poza tym nie mam zamiaru zawracać sobie głowy ściąganiem lalek nie wiadomo, skąd. ;)

      Usuń

Moje serce ucieszy się każdym dobrym słowem. :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...