wtorek, 26 października 2021

Buty dla Barbie typu pajacyk - mój film na Youtube

 Postanowiłam zrobić coś nowego w mojej dotychczasowej działalności internetowej i nagrałam film poświęcony bucikom dla niedocenianych obuwniczo lalek Barbie o ciałku typu pajacyk. Staram się sprawić, by i one poczuły się elegancko, pomimo niemożności założenia szpilek. :)

Zapraszam do oglądania!


Ponieważ zauważyłam problem ze wstawianymi filmami w mobilnej wersji strony, wstawiam bezpośredni link do filmu:

Buty dla Barbie z ciałem typu pajacyk - film


Planuję kolejne nagrania, stay tuned!

6 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowe, fantastyczne sandałki! Super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty są najtrudniejsze - ile by się człowiek nie starał, to trudno być zadowolonym, więc tym bardziej chwała, ze się dzielisz doświadczeniem. Filmik bardzo ciekawy i dobrze się Ciebie słucha.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, sporo czasu zajęło mi przekonanie się do swojego głosu, tym bardzie mnie cieszy taka opinia. :)

      Usuń

Moje serce ucieszy się każdym dobrym słowem. :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...