niedziela, 26 października 2014

Z różą na tarczy (With rose on the shield)

Będzie krótko, bo w przygotowaniu mam różne insze różności, stay tuned. :) Małe, lekkie i słodkie, a ich kształt kojarzy mi się z tarczami rycerskimi, no nie wiem, czemu. :)

ENG: It will be a short post. Little, light and sweet, the shape is similar to knight's shield, I dont't know, why. ;)







Zgłaszam kolczyki do wyzwania Szuflady "Fiolety":

I put the earrings as a candidate to Szuflada challenge "Fiolety" (Violets):


10 komentarzy:

  1. Słodkie są te małe różyczki, fiolety świetnie im pasują!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest świetne zestawienie kolorystyczne i bardzo się cieszę, że akurat takie wyzwanie zostało ogłoszone. :)

      Usuń
  2. To jest przepiękne a ta róża dodaję wdzięku i szyku całej pracy :) Ja niestety nie umiem sutaszu :( Alę mogę pocieszyć swoje oczy na Twoich pracach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niedługo znów pocieszysz oczy, bo mam do wrzucenia coś większego z sutaszu. ;)

      Usuń
  3. Krótko - przepiekne. Z tarczą mi sie nie kojarzą. Raczej z herbem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, masz rację, rzeczywiście bardziej jak herb. Ale do rycerzy stąd blisko. :)

      Usuń
  4. Już nie mogę się doczekać:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Tarcza, herb, i tak są piękne :-)

    OdpowiedzUsuń

Moje serce ucieszy się każdym dobrym słowem. :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...