niedziela, 13 kwietnia 2014

Projekt piąty - Zegar kwiatowy (Fifth Project - Flower Clock)

Przyszła pora na prezentację Piątego Projektu. Nie mogła się ode mnie odczepić nazwa "Zegar kwiatowy", więc niech już taka zostanie, nie będę walczyć z natchnieniem. Praca nad projektem zbiegła się z ogłoszeniem przez Szufladę wyzwania o Paryżu. Uznałam to za świetny zbieg okoliczności. Motywem wybranym z Paryża jako inspiracja były ogrody paryskie. Ogród Tuileries, rondo Champs-Ѐlysèes, Park Monceau, Ogród Luksemburski, Paryski Ogród Botaniczny (Jardin des Plantes)... Charakterystyczna "sylwetka" Pól Marsowych znajduje swój odblask w centralnej części wisiora. Zresztą, czego tutaj nie ma? Kolor, blask, kwiaty i kręte ścieżki ogrodowe. Paryskie ogrody na wiosnę. Tytułowy zegar kwiatowy znajduje się zaś w parku Jardin d'Acclimatation.


ENG: Now it's the time to present the Fifth Project. I couldn't think about a name different than Flower Clock, so let it stay. It was inspired by Paris gardens:Tuileries garden, Champs-Ѐlysèes, Park Monceau, Luxembourg garden, Jardin des Plantes and Champs du Mars. It's full of colours, shine, flowers, garden paths. The title flower clock is located in Paris in Jardin d'Acclimatation.









Jako centralny element projektu, zgodnie z moją rozpiską, znalazł się szklany guzik. Otoczyłam go taśmą cyrkoniową - mój debiut z tym miłym drobiazgiem. Wisior wykonałam techniką haftu sutaszowego, z dodatkiem mnóstwa koralików: TOHO, Fire Polish, Flowers, Bells, Magatama, Long Magatama, załapał się też jeden koralik Cathedral. :) Spód podszyłam zielonym filcem, krawatkę zszyłam ze sznurka gorsetowego, obrębionego TOHO.

The central element of the project is glass botton, surrounded withzirconia tape - my debut with it. The pendant is made in soutache embroidery technique, with lots of beads: TOHO, Fire Polish, Flowers, Bells, Magatama, Long Magatama, and even one Cathedral. Back side of the pendant is covered with green felt. It hangs on the loop made of corset string, embroidered with TOHO.

Zgłaszam wisior do wyzwania Szuflady: Paryż:

I put it as a candidate to Szuflada challenge "Paryż (Paris)":

4 komentarze:

  1. Oryginalny wisior.
    Prawdziwy ogród barw :).
    Witam w Szufladowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogę napisać jedynie: och jakież to piękne! Kolory wspaniale się zgrały :)

    OdpowiedzUsuń

Moje serce ucieszy się każdym dobrym słowem. :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...