niedziela, 20 kwietnia 2014

Bursztynowy Bas (Amber Bass)

Bywa, że ograniczenia czasowe to dobra rzecz, bo pozwalają mi poznać swoje możliwości. Tak było w przypadku Pięciu Projektów, które sobie sama narzuciłam i wykonałam w terminie. Do podobnych przemyśleń dochodziłam podczas szycia prezentowanej poniżej pracy. Wykańczałam ją w nocy z soboty na niedzielę, po powrocie z kościoła.  Stresuje mnie takie szycie "na akord", ale dzięki temu mam pracę, z której jestem dumna.

ENG:  Time restrictions are good, because they let me know my abilities, such as in case of Five Projects. Such thoughts came to me when when I had been working on my last project. I have finished it the previous night, after coming back from the church. I don't like working so fast with so little time, but I'm proud of my work.

Bohaterem jest klucz muzyczny. Znam trzy klucze: G, F i C (dzielące się jeszcze na podgrupy), z czego kształt klucza G (znanego powszechnie jako wiolinowy) wydał mi się zbyt "oklepany", że się tak wyrażę, a C wygląda po prostu brzydko, przy całym szacunku dla jego funkcji. Prostota i piękno kształtu klucza F ujęły mnie na tyle, że uczyniłam go bohaterem mojej pracy.

As a theme of my work, I have choosen music clef. I know three music clefs: G, F, and C. The G clef has a well known shape, the C clef isn't pretty. Simplicity and beauty of the F clef have touched my heart.

 
 





Wisior wyszyłam przy użyciu bursztynu, koralików TOHO, Preciosa Rocailles i Fire Polish na Super Suede. Przjemny materiał, na pewno do niego wrócę. Krawatkę zrobiłam ponownie ze sznurka gorsetowego. Tył podszyłam również Super Suede.

I embroidered the pendant with amber, TOHO, Preciosa Rocailles and Fire Polish, on the piece of Super Suede. Nice material, I will surely come back to it. The pendant hangs on the loop made of the corset string. The back of the pendant is also covered with Supe Suede.


Robiłam te zdjęcia dzisiaj, podczas deszczowej pogody. To zmotywowało mnie do intensywnego zagłębienia się w funkcje mojego aparatu i dokonałam pewnych odkryć. Odszczekuję wszystko, co mówiłam złego na temat tego sprzętu. Dobrze się sprawił.

I took the pictures today, when the weather was foul. It has motivated me to fathom my camera and I made some discoveries. I withdraw everything bad I said about it. It was doing its best. 


4 komentarze:

  1. Też myślałam nad kluczem F, C jest taki... dziwny. Ostatecznie wyszedł tylko wiolinowy ;P
    A Twój jest niesamowity. Z nim nie przejdziesz niezauważenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję, byłoby miło, gdyby się spodobał. :) Po cichu liczyłam, że nie będzie zbyt dużo muzycznych skojarzeń w konkursie. :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, ja też ;) Większość poszła w te pierwsze skojarzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. No to po zawodach, moja interpretacja okazała się zbyt odległa od wytycznych...

    OdpowiedzUsuń

Moje serce ucieszy się każdym dobrym słowem. :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...