poniedziałek, 24 marca 2014

Projekt trzeci - Cebula z fantazją (Third Project - Fantasy Onion)

Wydało mi się naturalne, że trzeci projekt musi być już koniecznie poświęcony Tęczowemu kamieniowi. Kapryśny to był model, bo nie udało mi się w pełni odwzorować jego niesamowitej, zmiennej barwy. Wspaniale pasowała mi do niego kolorystyka z zestawu TOHO Mix Raiden-Gold Green Blue oraz koraliki Fire Polish z linii Halo.  Naszyjnik szyło mi się długo, myślenie nad wykończeniem przyprawiało o ból głowy, w dodatku wymyśliłam sobie herringbonowy sznur do zawieszenia - no bo przecież jak pracy jest wiele, to czemu jej sobie nie dołożyć?

W końcu powstał naszyjnik, trochę bajkowy, poświęcony temu cudowi natury, jakim jest cebula, nie tylko ta spożywcza, ale szerzej, cebula wiosennej rośliny, budzącej się do życia.

ENG: Obviously, the Third Project was dedicated to my precious rainbow stone. It was a hard task to take a picture of the pendant, especially the stone, sparkling and shimmering with colors. But finally I managed to do it. I have choosen colors from TOHO Mix Raiden-Gold Green Blue and Fire Polish beads from the Halo line. It took me a lot of time to finish the pendant, and finally I added myself some more work, preparing a herringbone line to hang it on - If you have a lot of work, why not to add something more?

Finally, I finished the piece. It looks a little  like from the fairy tale. I dedicated it to onions and bulbs, a springtime nature wonders, awakening for life.

 

















Naszyjnik zgłaszam na wyzwanie Rozkręconych Myśli Bajkowa. Czyż nie wygląda, jakby zgubiła go jakaś mieszkanka baśniowej krainy? :)


I put it up as a candidate for the Rozkręcone Myśli "Bajkowa" (Fairy Tale) contest. Doesn't it look like the lost property of a fairy?

1 komentarz:

  1. Bardzo ładna ta Twoja cebula, ma pięknie skomponowane kolory :)

    OdpowiedzUsuń

Moje serce ucieszy się każdym dobrym słowem. :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...