czwartek, 20 marca 2014

Projekt drugi - Tygrysia Laguna (Second Project - Tiger Lagoon)

W poprzednim poście pokazywałam projekt pierwszy - Wilcze kolczyki. Teraz prace nabrały rozmachu. Drugi z Pięciu Projektów jako swoje centrum ma sporą, nieregularną bryłkę tygrysiego oka, nabyte z ostatniej giełdy minerałów. Od początku wiedziałam, że będę chciała opleść go w TOHO Opaque Lustered Lagoon. Do tego dołączyły Inside-Color Montana Blue - Oxblood Lined oraz dwa rodzaje Magatam: Frosted Gold-Lined Crystal i Inside-Color Rainbow Lt Topaz - Sea Foam Lined, osadzone na Ceylon Lt Beige. Do tego trzy rodzaje koralików Fire Polish i śliczne Daggery, których nazwy nie pamiętam, bo się wytarła na opakowaniu, ale jest to coś z Picasso. Tył jest koralikowy, nie chciałam nic kleić, zresztą kształt kamienia za bardzo na to nie pozwalał. Wszystko wyplecione na nici Ariadna Tytan 80. Mam z nią ostatnio udany romans.

ENG:The previous post described my first project - The Wolf Earrings. Now the work is more advanced. The Second Project as a focal element has a big lump of tiger eye stone. I surrounded it with TOHO Opaque Lustered Lagoon, Inside-Color Montana Blue - Oxblood Lined, two kinds of Magatama beads: Frosted Gold-Lined Crystal and Inside-Color Rainbow Lt Topaz - Sea Foam Lined, settled on Ceylon Lt Beige. And three kinds of Fire Polish beads and pretty Daggers, I don't know the right name, but it's something with Picasso.

Wisiorek zawiesiłam na plecionej krawatce, przez którą przewlekłam łańcuszek rollo w kolorze złoto-miedzianym.
 

 






 I fotografia zbiorowa z udziałem bohaterów poprzedniego postu:

And the  group picture of my latest works:







Trzeci projekt powoli się kończy, jest on nieco bardzie pracochłonny, ale wart jest tej roboty.

The third project is nearly finished, it's more laborious, but worthy it.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moje serce ucieszy się każdym dobrym słowem. :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...