wtorek, 15 lutego 2022

Eksperyment naukowy, przeszczep międzygatunkowy

 Bohaterka dzisiejszego posta zajmuje istotne miejsce w moim zbiorze, albowiem to właśnie lalka Camryn z serii Project MC2 wywołała we mnie pierwsze pomysły z serii: "A jakby urwać lalce głowę i przesdzić na tamto ciałko?" Gdzieśna jesieni roku 2020, czyli jeszcze w pierwszych miesiącach mojej zabawy lalkami, ujrzałam te zielonkawe oczy w otoczeniu płomiennych włosów i doznałam zachwytu. Wtedy jeszcze w mojej głowie rządziły proporcje typowo barbiowe, więc lalka o głowie zbyt wielkiej w stosunku do tułowia nie miała w mojej gromadce racji bytu. Oryginalne ciałka panien MC2 są, delikatnie mówiąc, nędzne, mimo artykulacji. Zerkałam w stronę dużych Barbie z serii Endless Hair Kingdom, ale cenowo nie wypadało to korzystnie. Ostatecznie kupiłam sobie Azjatkę mtm. Sprawa Camryn zdechła.

Następnie trafiłam na olx i tam rozpoczęłam trwające aż do dziś łowy, które znacznie poszerzyły zarówno mój stan posiadania, jak i poglądy na temat tego, co mi się w lalkach podoba. Głowy większe od barbiowych już zaczynały być ok, oczywiście w ramach rozsądku.

Następnie z okazji zeszłorocznego Dnia Dziecka kupiłam sobie Camryn.

Następnie urwałam głowę pani Briannie Belli z mattelowskiej serii WWE Superstars, ponieważ albowiem nie było między nami porozumienia - ach te zdjęcia promocyjne, odbiegające od rzeczywistości.

Tak oto Camryn dorosła i okazało się, że ciała wrestlerek to najlepsze, co panny MC2 mogą dostać. Duże głowy dobrze komponują się z wyrazistymi ramionami i całość jest harmonijna. Przeszczep poprzedziłam rozeznaniem tematu zdejmowania głów lalkom MC2, a skoro daje się je przekłądać na mtm, wydedukowałam, że i na wrestlerkach będzie ok.

Poszło sprawnie, a efekty możecie podziwiać poniżej. Mam też drugą MC2, tym razem na ciałku Barbie Cali girl. Muszę im kiedyś zrobić wspólną sesję.



 

Te oczy nie dawały mi spokoju, musiałam mieć ją w mojej kolekcji.





Camryn dostała podkoszulek i buty dawczyni ciała, spodnie uszyłam osobiście. Włosy tych lalek są jakości takiej se, więc poprzestałam na zmianie gumki w kucyku zamiast rozpuszczenia ich.












Nie jestem do końca zadowolona ze zdjęć, może przy tej sesji wspólnej pójdzie lepiej. Ale lalka mnie satysfakcjonuje. Do tej pory nie wiem, jak przy tych ładnych buziach można dawać tak podłe ciała. Za producentami zabawek nie nadążysz...

7 komentarzy:

  1. Często oryginalne "twory" to nieporozumienie i wtedy dobrze jest się ratować własną pomysłowością :) Camryn wygląda idealnie na ciałku WWE. Mam z tej serii tylko Asukę, ale bardzo podobają mi się te ciałka WWE Superstars. Kolorystycznie też świetnie tu wszystko dobrałaś :) Widać na zdjęciach, iż Cam ma szalone pomysły i jest pełna energii :) Super ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ciałka WWE są fajne, ale nie każdej lali pasują, widywałam na olx sporo podmianek ze zwykłymi Barbie. Asuka mi też chodzi po głowie, zwłaszcza, że można ją niedrogo nabyć. Kto wie, może się skuszę?

      Usuń
    2. Polecam ją. Ogólnie jest naprawdę fajna, tak jak napisałaś, cena bardzo przystępna. Ja z mojej najpierw zrobiłam Ninja Women, ale teraz wygląda freaky-deaky, dostała kask i deskorolkę, ochraniacze hahahaha Jest zabawa ;) Pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Nie miałam tej lalki w ręku, ale tak na oko te ich oryginalne ciałka są takie jakieś wiotkie. To wrestlerskie pasuje jej o niebo lepiej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiotkość to nie jedyny ich problem, plastik jest jakiś dziwny i schrzanili przedramiona, są spłaszczone jakby ktoś je rozwałkował, w pewnych ustawieniach wygląda to groteskowo. Podobno ciałka potrafią się rozpadać, nawet jeśli się obchodzić z nimi bez znęcania. Nie testowałam, od razu zrobiłam przeszczep.

      Za to ciuchy i dodatki fajne, obuwie pasuje wielkostopym Barbie Cali girls.

      Usuń
  3. Wspaniala metamorfoza!!!
    Lubie cialka WWE,
    moje pannice teeez...
    (Choc akurat mc2 paraduja
    Na cialkach PLUS SIZE)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję. :) Ciałek grubszych Barbie nie próbowałam, ale brzmi ciekawie.

      Usuń

Moje serce ucieszy się każdym dobrym słowem. :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...