sobota, 31 lipca 2021

Dziewczyna Tarzana

 Zorka była moją pierwszą lalką kupioną w roku 2021. Gdy tylko ujrzałam lalki z serii Barbie Extra, wiedziałam, że muszę kupić tę śliczną Murzynkę w kolorowym futrze. Futro poszło precz, bluzkę i srebrne butki zaanektowały inne lale, a Zorka dostała specjalnie uszytą bluzkę, w której wygląda jak milion dolarów. I czarne kozaczki, które nie bardzo miałam komu opchnąć, bo na lalki mtm nie pasują, na większość innych moich lalek też.

Jest to kolejna moja sesja plenerowa, tym razem w lesie. Zaprawdę, robienie zdjęć jakichkolwiek, a już w szczególności fotografowanie lalek w towarzystwie trójki kilkuletnich dziewczynek to spore wyzwanie, i gdyby małe nie były powstrzymywane przez swoją babcię, pewnie wlazłyby razem z lalką na drzewo lub zrobiły milion innych dziwnych rzeczy, przyprawiając mnie o dodatkowe siwe włosy. A tak jakoś udało się machnąć parę niezłych zdjęć.





Zorka jest absolutnie przepiękna. Ma prześliczne rysy twarzy, podkreślone efektownym, choć nieprzeładowanym (o ile to dobre określenie) makijażem. Ona naprawdę wygląda jak milion dolarów. W złocie. Najlepsza z całej serii, inne jej koleżanki zawsze mają coś dziwnego w twarzach i dlatego nie kupuję reszty, a tu nie ma się czego przyczepić. Na mój gust jest to "New mold 3" - curvy Carl.







Po powrocie z lasu cyknęłam jej jeszcze sesję w zawilcach z ogródka. Tak, jest lipiec, a ja wstawiam takie zaległości. Może uda mi się dotrzeć do letnich zdjęć jeszcze latem...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moje serce ucieszy się każdym dobrym słowem. :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...