piątek, 21 maja 2021

o Fiołku i Trzmielu, czyli kto skorzystał na urwaniu głowy

 Bywa i tak, że pewne sprawy się odwlekają. Jak publikacja niniejszych zdjęć, uczynionych 1 kwietnia. Od tego czasu powstało jeszcze mnóstwo zdjęć kolejnych lalek. Czas podkręcić tempo.

Panna Fiołek nie pojawiłaby się u mnie, gdyby nie seria pozornie niewiele znaczących wydarzeń. Na przykład w końcu zrealizowałam swędzące mnie w mózgu pragnienie posiadania dużej Barbie z serii Endless Hair Kingdom, która zostanie bohaterką osobnego postu. Krótko po tym udało mi się zidentyfikować blond laleczkę kupioną (nie dla mnie) w zestawie używanek na olx (moje ulubione od jesieni źródło lalek!) jako pannę z tej serii. I zaczęło się...

Pamiętajcie, ze zbytniego drążenia generują się nowe chciejstwa i wydatki. Wykryłam niemal niedostępną do kupienia panienkę o numerze DKB59. Panienka tkwiła samotnie na allegro w cenie mniej więcej dwukrotnie wyższej, niż pierwotna. 

Oczywiście ją kupiłam, czego dowodem są poniższe zdjęcia. Nie bez walki wewnętrznej, ponieważ albowiem kwota 130 zł za sztywną playline lekko mnie osłabiała i kłóciła się ze wszystkimi moimi zasadami odnośnie nabywania lalek.

Ale te fiołkowe włosy! Ta twarzyczka, przepięknie odmalowana na moim ulubionym moldzie Kayla/Lea! To się musiało tak skończyć. Azjatka gimnastyczka o lekko krzywym oku straciła artykułowane ciało na rzecz panny Fiołek. (Teraz służy mi za manekina do szycia ubranek i krzywda się jej nie dzieje.)











Podczas sesji miałam gościa na planie. Ta wiosna upływa pod znakiem trzmiela. Totalny urodzaj. Jak się zachowuje spokój, to i fotkę można dobrą zrobić.







Trochę pobawiłam się ustawieniami koloru w aparacie:



Bonus story:

Mówią, że pośpiech jest dobry przy łapaniu pcheł. Krótko po zakupie Fiołka znalazłam identyczną lalę za połowę wyłożonej przeze mnie kwoty...

Bonus story 2:

Nie tak dawno ktoś sprzedawał bliźniaczkę Fiołka na olx za 20 zł... Jeno włosie skrócone...


2 komentarze:

Moje serce ucieszy się każdym dobrym słowem. :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...