czwartek, 21 maja 2015

Ogródki małe i duże (Little and big gardens)

Można mieć ogród wielki tak, że spacer po nim grozi zgubieniem drogi. Można mieć też ogródek maleńki i stylowy, w którym każdy element jest przemyślany i tworzy wrażenie obfitości pomimo małego gabarytu. Więc w związku z wyzwaniem Szuflady, którego myślą przewodnią jest ślub według Jane Austen uczyniłam broszkę inspirowaną prawdziwym, angielskim ogrodem. Broszkę tę można przypiąć do sukni jako bukiecik.


Nie zabrakło tu oczywiście klombiku różanego, oraz moich ukochanych słupków, a znajdzie się też inny kwiat. Wszystko po to, by na tym małym skrawku poczuć tchnienie całego ogrodu, skąpanego w majowej rosie i w promieniach słońca. Idealna sceneria do urządzenia wesela. ;)





Broszka jest od tyłu podszyta jasnozieloną alcantarą.



Zgłaszam kwiatową broszkę na wyzwanie Szuflady "Ślub według Jane Austen".



16 komentarzy:

  1. Śłiczna broszka, świeża, wiosenna i romantyczna - dzięki niej można mieć mały ogródek zawsze przy sobie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, taka była właśnie idea broszki. :)

      Usuń
  2. Pasuje do tych klimatów idealnie. Śliczna. Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Twoje ogródki, rabatki i klomby ;) taki w wersji mini, to super pomysł na niezobowiązującą ozdóbkę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogródków będzie u mnie jeszcze trochę, bardzo lubię je szyć. :)

      Usuń
  4. Śliczna jest Twoja broszka, a róża jak żywa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem fanką tych różyczek, cieszę się, że się podoba. :)

      Usuń
  5. Piekna broszka. Tak ładnie ta róża wygląda otoczona tymi zielonymi koralikami, tymi wiszącymi dzwoneczkami. Tchnie świeżością :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te róże aż się proszą o takie wykorzystanie, mam ich jeszcze wielkie zapasy. :)

      Usuń
  6. Ciekawa, bo oryginalna kolorystycznie propozycja.
    Witam w Szufladowym wyzwaniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna romantyczna Broszka, powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie też się podoba. Niby skromna, a kolory aż ociekają... Chciałabym tak umieć cieniować koraliki, to by moje prace blasku jakiegoś nabrały... Też trzymam kciuki. Za ciebie ZAWSZE !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna broszka. Mam takie same koraliki (kwiatuszki) i zastanawiam się do czego je użyć :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Moje serce ucieszy się każdym dobrym słowem. :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...