czwartek, 27 lutego 2014

Tęczowy lariat "Wrzące Kolory" (Rainbow lariat "Fiery colours")

Wielkopomne dzieło koralikowe nareszcie gotowe, sfotografowane i opublikowane. Od jakiegoś czasu marzyłam o własnym lariacie, w końcu udało mi się zrealizować to marzenie, sporym nakładem pracy, ale sprawiło mi to wielką radość. Lariat powstał z różnokolorowych koralików Preciosa Rocailles, dałam mu wykończenia w kolorze miedzianym. Pewną trudnością był wybór zakończenia, chciałam, by było lekkie i kolorowe - chyba się udało. Resztę niech przedstawią zdjęcia, czuć na nich nadchodzącą wiosnę. ;)

 



















Ciąg dalszy sesji zawiera kolejne nowe wytwory i znajduje się w następnym poście.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Moje serce ucieszy się każdym dobrym słowem. :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...