piątek, 8 października 2021

Złota Mariposa

 Dzisiaj dużo pisania nie będzie, trochę szkoda, bo każda lalka to historia, a ta wiąże się z historią co najmniej trzech lalek. Sama bohaterka postu jest składaczkiem, a strój dla niej kończyłam dziś "na biegu", ponieważ albowiem zaraz mija termin zgłaszania do wyzwania. 

Lala była kiedyś motylem, a teraz jest złotą księżniczką. Z motylego życia został jej na głowie wianek, który nieco pozłociłam, żeby nie był tak płasko-plastikowy.

W roli tła moja pierwsza diorama. Jeszcze nad nią popracuję, a już w planach jest kolejna, dużo fajniejsza. Oczywiście będzie sporo roboty z urządzaniem i dekorowaniem, już się cieszę i obmyślam, czym będę tapetować ścianki. A może pomaluję? Albo boazeria? :)

Zapraszam do oglądania zdjęć, będzie ociekać złotem!




Gorsecik ze sztucznej, złotej skórki, udekorowany koralikami, złotą ozdobną taśmą dekoracyjną, taśmą cyrkoniową i gwiazdką z efktem AB. Wiązany z tyłu na tasiemki z organzy. Tkanina spódnicy ma wspaniały kolor, zgaszony róż ze złotym połyskiem.



Fryzura skojarzyła się moim dzieciom z disneyowską księżniczką Aurorą...






Słodka, śliczna buzia o moldzie Mackie. Jedna z piękniejszych wersji.


Z braku mebli przysiadła na pamiątkowym kuferku.










Tak sobie myślę, że może nie bardzo pasuję z lalką, szyciem i koralikami do ozdobnych kartek, no ale nie ma pod tym względem ograniczeń, więc się odważyłam.

Zgłaszam suknię Mariposy do wyzwania Klubu Twórczych Mam:



8 komentarzy:

  1. Ależ pasuje! Piękna lala i ubranie. Dziękujemy za udział w wyzwaniu KTM.

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna kreacja :) nie mogę pokazać mojej córce - hihihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje córki patrzą i mają ochotę, ale że nie dbają za bardzo o lalki i ich dobytek, to na razie mogą obie pomarzyć. :)

      Usuń
  3. Ta kreacja bardzo pasuje do wyzwania! U nas nie ma ograniczeń ;) Dziękuję za udział w wyzwaniu KTM :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mariposa o sarnich, brązowych oczach jest jedną z najpiękniejszych lalek Barbie :-)
    U Ciebie wypiękniała jeszcze bardziej. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję, ten zestaw materiałów długo za mną chodził, aż padło na Mariposę, i widzę, że to był dobry wybór. :)

      Usuń
  5. Pięknie wygląda. :) Suknia jej bardzo pasuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Komplement od mistrzyni koralików w sukienkach lalkowych :) to się ceni :)

      Usuń

Moje serce ucieszy się każdym dobrym słowem. :)

Zobacz także:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...